Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
  3. Reklamačný poriadok
Blog
Čo dať mužovi pod stromček v roku 2022?
12.11.2022 Pánska móda
Čo dať mužovi pod stromček v roku 2022?
Ak máte partnera, ktorý celý deň trávi buď v práci a realizuje sa v garáži, asi mu nemusíte kupovať traktor, pretože je dosť možné, že ten traktor pot... čítať celé
Darček pod vianočný stromček pre ženu, ktorým nič nepokazíte
08.11.2022 Móda
Darček pod vianočný stromček pre ženu, ktorým nič nepokazíte
Čím potešiť ženu tento rok na Vianoce? To je otázka! Z našej ponuky na www.dany.sk si určite vyberiete. Ponúkame Vám pár tipov :-) čítať celé
Ako si uviazať kravatu do 8 sekúnd?
14.07.2022 Pánska móda
Ako si uviazať kravatu do 8 sekúnd?
Páni, poznáte to, na internete je množstvo návodov, ako si uviazať kravatu, ale povedzme si pravdu, chce sa vám podľa obrázka trápiť niekoľko minút a ... čítať celé
Zobraziť všetky články
Reklamačný poriadok


REKLAMAČNÝ PORIADOK

  • Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
  • Na všetko ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti.
  • Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení závady.
  • Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktoré zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.


Ako uplatniť reklamáciu

Pred prevzatím tovaru

Pred tým, ako vám bude tovar doručený, skontrolujte si jeho balenie. Ak je tovar alebo jeho obal viditeľne poškodený prepravou, alebo je viditeľne nekompletný, máte právo odmietnuť jeho prevzatie. Dôvod odmietnutia nám oznámte prosím e-mailom eshop.dany@gmail.com, v opačnom prípade bude odmietnutie prevzatia považované za porušenie obchodných podmienok.

Po rozbalení tovaru

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu kontaktnú adresu (Mgr. Nikola Scholcová, Vyšná Voľa 15, 08621 p. Lukavica) avšak nie na dobierku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu). 

Ak sa rozhodnete tovar vrátiť bez udania dôvodu, je to možné do 14 dní od prevzatia zásielky. Tovar vhodne zabaľte a doručte ho poštou ako list alebo balík spolu s pripojenou reklamáciou a s kópiou dokladu o kúpe (faktúrou) na našu adresu. Neposielajte na dobierku. Ak k reklamácii nepripojíte kópiu dokladu o kúpe (faktúru), reklamácia nemôže byť uznaná.

Aké mám práva na vybavenie reklamácie?

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci. Ak vec predávaná za nižšiu cenu má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má spotrebiteľ namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

Reklamáciu som uplatnil, čo ďalej?

Po doručení reklamácie na našu adresu vám zašleme e-mailom bezodkladne potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená a akým spôsobom bola vybavená. V prípade, že by bolo pre posúdenie odôvodnenosti reklamácie potrebné odborné posúdenie, reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej doručenia.

Žiadam vrátiť peniaze, ako a kedy mi ich pošlete?

Ak si uplatníte v reklamácii právo na odstúpenie od zmluvy, uveďte prosím aj číslo účtu, na ktorý vám môžme poslať sumu za vadný alebo bezdôvodne vrátený tovar.  Peniaze vám vrátime bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od doručenia reklamácie. Sumu na poštové náklady uhradíme vrátane sumy za tovar len v tom prípade, že dôjde k chybe z našej strany.

Za aké vady predávajúci nezodpovedá?

1. k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
2.
nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
7. zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
8. záruka sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.